REGULAMIN PLATFORMY B2B
1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady i sposób sprzedaży prowadzonej przez BRADAS Group Sp. z o.o., z siedzibą w Oleśnie, za pośrednictwem Platformy B2B bradas.pl (zwanej dalej: „Platformą B2B”) oraz określa zasady i warunki świadczenia usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.
§1
Definicje
Regulamin – niniejszy regulamin Platformy B2B.
Sprzedawca - BRADAS Group Sp. z o.o. z siedzibą w Oleśnie (46-300), ul. M. Konopnickiej 5, NIP:576-000-21-48, REGON: 151002000, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000943156 ; e-mail: bradas@bradas.pl, będący jednocześnie właścicielem Platformy B2B.
Biuro Sprzedawcy –BRADAS Group Sp. z o.o. (dawniej: BRADAS Spółka z o.o. Sp. k.), 46-300 Olesno, ul. M. Konopnickiej 5.
Magazyn Sprzedawcy – 46-300 Olesno, ul. Targowa 13.
Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Towar - produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Platformy B2B.
Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży zawarta drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
Dni Robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Przewoźnik –firma, z którą współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towaru lub transport własny Sprzedawcy.
Dostawa - czynność faktyczna polegająca na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Przewoźnika, Towaru określonego w zamówieniu
Konto Klienta - indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę.
Strona Internetowa Platformy B2B - strona internetowa, pod którą Sprzedawca prowadzi Platformę B2B, działająca w domenie bradas.pl.
Rejestracja - czynność faktyczna dokonana w sposób określony w Regulaminie, wymagana dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Platformy B2B.
Login - indywidualne oznaczenie Klienta, ustalane przez Sprzedawcę, składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do zalogowania się do Konta Klienta na Platformie B2B.
Hasło - ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta na Platformie B2B. Hasło ustala Klient podczas dokonywania Rejestracji na Platformie B2B. Klient posiada możliwość zmiany hasła w dowolnym momencie za pośrednictwem Konta Klienta.
Ustawa o ochronie danych osobowych –Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016r., poz. 922 z póź. zmianami).
Administrator danych osobowych – rozumie się przez to firmę Bradas Sp. z o.o. Spółka komandytowa z siedzibą w Oleśnie (46-300), ul. M. Konopnickiej 5, NIP:576-000-21-48, REGON: 151002000.
§2
Postanowienia ogólne
§3
Korzystanie z Platformy B2B
§4
Rejestracja
a) Klient powinien wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego chyba, że pole jest oznaczone jako opcjonalne,
b) Informacje wpisane do formularza rejestracyjnego powinny dotyczyć wyłącznie Klienta i być zgodne z prawdą, przy czym Klient jest osobą odpowiedzialną za prawdziwość informacji wpisanych do formularza rejestracyjnego,
c) Klient powinien zapoznać się z treścią Regulaminu,
d) Klient powinien wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Sprzedawcę, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, zawartych w formularzu rejestracyjnym w celu rejestracji, realizacji usług na jego rzecz, przy czym Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania.
5. Przesłanie wypełnionego formularza rejestracyjnego jest równoznaczne z:
a) przyjęciem do wiadomości i akceptacją przez Klienta postanowień Regulaminu,
b) zawarciem umowy o świadczeniu usługi przez Sprzedawcę w postaci prowadzenia Konta Klienta,
c) upoważnieniem Sprzedawcy do przetwarzania danych osobowych Klienta zawartych w formularzu rejestracyjnym w celu świadczenia usługi prowadzenia Konta Klienta i wyrażeniem zgody na przekazywanie przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji, informacji związanych z obsługą techniczną Konta Klienta.
6. W trakcie Rejestracji, Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Sprzedawcę w celach marketingowych, zgodnie z
ustawą ochronie danych osobowych oraz w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz.U.02.144.1204 ze zm. W
takim przypadku Sprzedawca wyraźnie informuje o celu zbierania danych osobowych Klienta. Wrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w
celach marketingowych uwzględnia, iż:
a) zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili cofnięta,
b) Klientowi, którego dotyczą dane osobowe, przysługuje prawo dostępu do treści oraz poprawiania i usuwania danych osobowych,
c) powierzenie Sprzedawcy danych osobowych następuje poprzez odznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym.
7. Klient zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań w celu zachowania poufności i nieudostępniania osobom trzecim Hasła. W razie zaistnienia okoliczności
wskazujących na podejrzenie, iż Hasło znalazło się w posiadaniu osoby nieuprawnionej, Klient ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie
Sprzedawcę, z wykorzystaniem dostępnych środków łączności. W takiej sytuacji Klient otrzyma od Sprzedawcy nowe Hasło.
8. Sprzedawca tworzy i wdraża zabezpieczenia przed nieuprawnionym korzystaniem, zwielokrotnianiem lub rozpowszechnianiem treści zawartych na
Stronie Internetowej Platformy B2B. W przypadku zastosowania przez Sprzedawcę powyższych zabezpieczeń, Klienci zobowiązują się powstrzymać od
jakichkolwiek działań zmierzających do usunięcia lub obejścia takich zabezpieczeń lub rozwiązań.
§5
Zamówienia, płatność i realizacja zamówień
a) anulowanie całości zamówienia (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z obowiązku realizacji zamówienia),
b) anulowanie zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa w racjonalnym terminie (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z realizacji zamówienia w zakresie, w jakim nie jest ona możliwa),
c) podział zamówienia oraz określenie terminu realizacji zamówienia w części, której realizacja pierwotnie nie jest możliwa (wybór tej opcji przez Klienta powoduje, że Dostawa dokonana zostanie w odrębnych przesyłkach).
9. W przypadku braku zamówionego Towaru lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w szczególności w przypadku niemożności
pozyskania przez Sprzedawcę zamówionego Towaru w racjonalnym terminie, może on odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 30 (trzydzieści) dni od
daty jej zawarcia.
10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 (czternaście) dni od jej zawarcia w przypadku, gdy została ona
zawarta podczas wadliwego funkcjonowania systemu informatycznego Platformy B2B, w tym Strony Internetowej Platformy B2B, w szczególności w
przypadku wyświetlania na stronie błędnych cen lub opisów produktów.
11. W przypadku pozytywnej weryfikacji dostępności Towaru, Klient otrzymuje od Sprzedawcy, na adres poczty elektronicznej, informację o przyjęciu przez
niego zamówienia do realizacji, z zastrzeżeniem §5 ust. 15 poniżej.
12. Cena na Stronie Internetowej Platformy B2B zamieszczona przy danym Towarze:
a) stanowi cenę netto (bez podatku VAT) i określona jest w złotych polskich,
b) nie zawiera informacji odnośnie kosztów Dostawy, o których Klient będzie poinformowany po złożeniu zamówienia,
c) nie zawiera informacji na temat ewentualnych opłat celnych, jeżeli adres Dostawy jest poza terytorium Polski.
13. Ostateczną ceną wiążącą strony Umowy Sprzedaży jest cena Towaru zawarta na Stronie Internetowej Platformy B2B w momencie składania zamówienia
przez Klienta.
14. Klient dokonuje płatności za zamówiony Towar po otrzymaniu faktury VAT w terminie wskazanym na fakturze za pomocą przelewu bankowego na
rachunek bankowy Sprzedawcy. Sprzedawca dostarcza fakturę VAT wraz z Dostawą zamówionego Towaru.
15. Klient może modyfikować zamówienia, do chwili otrzymania na adres poczty elektronicznej Klienta informacji potwierdzającej przyjęcie zamówienia do
realizacji przez Sprzedawcę. W szczególności, zmiany mogą dotyczyć zakresu przedmiotowego zamówienia, anulowania całości lub części zamówienia,
zmiany adresu Dostawy, lub zmiany danych na fakturze VAT. W przypadku dodania przez Klienta nowych Towarów do zamówienia będącego już w trakcie
realizacji, lecz przed nadaniem przesyłki przez Sprzedawcę, może wpłynąć na przedłużenie czasu realizacji zamówienia.
16. Sprzedawca może zamieścić na Stronie Internetowej Platformy B2B informację o liczbie orientacyjnych Dni roboczych, potrzebnych do realizacji
zamówienia.
17. Zamówiony Towar jest dostarczany do Klienta za pośrednictwem Przewoźnika, na adres wskazany w formularzu zamówienia.
18. Sprzedawca telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyła do Klienta informację kiedy Klient otrzyma Towar.
19. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Przewoźnika.
20. Klient ma prawo żądać od pracownika Przewoźnika spisania właściwego protokołu w razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki.
21. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w Magazynie Sprzedawcy, ul. Targowa 13 w Dni Robocze, w godz.
8-16 po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
22. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, z zastrzeżeniem §5
ust. 18, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.
§6
Reklamacje i gwarancje
a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji,
b) w takich okolicznościach Klient zobowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy,
c) korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z rękojmią.
7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamacje w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej na adres email reklamacje@bradas.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien zawrzeć swój
Login oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca, w miarę możliwości niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) Dni Roboczych
rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.
8. Wszelkie niedogodności związane z brakiem dostawy towaru będą rozpatrywane do 2 dni roboczych od dnia dostawy.
§7
Usługi nieodpłatne
a) prowadzenie Konta Klienta,
b) newsletter.
2. Usługi wskazane w §7 ust. 1 powyżej, świadczone są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym
poinformuje Klienta w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
4. Usługa prowadzenia Konta Klienta, dostępna jest po dokonaniu Rejestracji, na zasadach opisanych w §4 oraz §5 Regulaminu.
5. Z usługi newsletter może skorzystać każdy Klient, który podczas Rejestracji wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę dla celów
marketingowych .
6. Usługa newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adresy poczty elektronicznej danego Klienta, wiadomości w formie elektronicznej,
zawierającej informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Sprzedawcy. Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę do każdego Klienta, który
dokonał subskrypcji.
7. Każdy newsletter kierowany do danego Klienta zawiera w szczególności.
a) informację o nadawcy,
b) wypełnione pole „temat” określające treść przesyłki,
c) informację o możliwości i sposobie rezygnacji z usługi nieodpłatnej newsletter.
8. Klient może zgłosić Sprzedawcy swoje uwagi w związku z korzystaniem z wymienionych wyżej usług nieodpłatnych. Uwagi powinny być złożone w formie
elektronicznej. Sprzedawca, w miarę możliwości, lecz nie później niż w terminie 21 (dwadzieścia jeden) Dni Roboczych udziela odpowiedzi na uzasadnione
zastrzeżenia Klienta na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu uwag.
9. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newsletter przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w
każdej wiadomości elektronicznej, wysłanej w ramach usługi newsletter lub za pośrednictwem aktywacji odpowiedniego pola w Koncie Klienta.
10. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy
lub innego Klienta, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług
nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa - w szczególności: łamaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony Internetowej Platformy B2B lub
inne działania hakerskie. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do
rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu
dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.
§8
Odpowiedzialność
a) modyfikacja, modernizacja, rozbudowa lub konserwacja systemu teleinformatycznego lub oprogramowania Sprzedawcy,
b) siła wyższa, działania lub zaniechania osób trzecich (działania niezależne od Sprzedawcy).
2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta
będącego przedsiębiorcą.
3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonywanie usług świadczonych drogą elektroniczną, jeżeli jest to
spowodowane przez osoby trzecie (w szczególności operatorów telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych i energii elektrycznej).
Sprzedawca ponosi jednak odpowiedzialność za własne działanie, zaniechanie działania lub zaniechania osób trzecich, z których pomocą wykonuje usługi
świadczone drogą elektroniczną, jak również osób, którym wykonanie tych usług powierza.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość lub utrudnienia w korzystaniu z Platformy B2B, wynikające z przyczyn leżących po stronie
Klienta, w szczególności za utratę przez Klienta lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie (niezależnie od sposobu) jego Hasła. Sprzedawca odpowiada
jednak, jeśli utrata przez Klienta lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie jego Hasła nastąpiło z przyczyn zawinionych przez Sprzedawcę lub przyczyn,
za które Sprzedawca ponosi odpowiedzialność.
5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych działaniami lub zaniechaniami Klientów, w szczególności za korzystanie przez
nich z Platformy B2B w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem.
6. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
§9
Dane osobowe i pliki „Cookies”
a) zapamiętania informacji o urządzeniu końcowym Klienta,
b) weryfikacji i rozwoju swojej oferty,
c) statystycznych.
10. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm plików ''cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że
wyłączenie mechanizmu plików ''cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej Platformy B2B.
§10
Rozwiązanie umowy
(nie dotyczy zamówień/umów sprzedaży)
§11
Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu